Bilety na wieczór złożony z dwóch spektakli w cenie 30, 40, 50 zł.
Rezerwację złóż już dziś pod nr tel. 41 36 76 712
lub e-mailem r.pieczaba@ktt.pl, m.skalska@ktt.pl, impresariat@ktt.pl
Zarezerwowane bilety należy wykupić w ciągu 7 dni.
Kasa czynna godzinach 14.00 – 17.00 (od poniedziałku do piątku) oraz dniu spektaklu na godzinę przed spektaklem.
Opłatę za bilety można również uiścić przlewem na konto: PL 44 1050 1461 1000 0023 6065 3311
W tytule przelewu należy wpisać:
……Imię i nazwisko z rezerwacji, ……..Tytuł spektaklu, …..datę, ….godzinę, ……ilość biletów w jakiej kwocie, np. (2 x 30, 1 x 50)

 

Bezdech chor. Sylwia Hefczyńska-Lewandowska
– dyplomowy spektakl taneczny w wykonaniu studentów IV roku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu

BEZDECH
Może zdarzyć się zawsze i wszędzie.
W uniesieniu, roztargnieniu, zderzeniu, przerażeniu.
W tańcu, we śnie, na dnie.
Pęknięcie…
„Bezdech” to taneczny spektakl dyplomowy studentów IV roku Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Jest zwieńczeniem procesu edukacji i momentem sprawdzenia się w profesjonalnym działaniu scenicznym.
Punktem wyjścia przy tworzeniu spektaklu było odnalezienie sytuacji, w których czujemy się bezradni.
Kiedy pojawia się BEZdech? Czy jesteśmy BEZradni tylko wobec ostateczności? Jak uchronić się przed BEZwładem, BEZmiarem, BEZdźwiękiem? Czy jesteśmy skazani na BEZbronność wobec BEZwzględności? Kiedy zaczyna się BEZdomność? I czy nasze życie ma polegać na BEZustannym ponawianiu zmagań w osiąganiu nieosiągalnego?

Bajadera –  chor. Joanna Czajkowska
Sopocki Teatr Tańca

Spektakl prezentuje możliwe relacje zachodzące między muzyką, ruchem a emocjami człowieka. Lista wydarzeń i scen oparta jest na faktach, choć nie są to jedyne istniejące możliwości.
Całość estetycznie i muzycznie ma formę kolażu, by podkreślić fragmentaryczność i złożoność problemu.

„Tak, „Bajadera” to „taki balet”, tak, „Bajadera” to też „taka operetka”, ale bądźmy szczerzy: dla większości odbiorców „bajadera” to jednak „takie ciastko”. I może to wcale nie tak źle. […]
„Przepis na hecny balet współczesny” jest równie podstępny jak ciastko, które przed chwilą tak beztrosko zaproponowałam i co do którego mam nadzieję, że Państwo się nim nie poczęstowali. Jest tłuste i kaloryczne, niezdrowe dla serca, wątroby i skóry, a jeśli ktoś dba o linię, to perfidia bajadery uderzy w niego jeszcze mocniej. „Bajadera” Joanny Czajkowskiej udaje, że jest kolorowa, radosna i miła, mami odpoczynkiem od „trudnej” sztuki, uwodzi zróżnicowaniem obrazów i utworów muzycznych, a tak naprawdę pod podszewką tego wielobarwnego płaszcza połyskuje smutek i gorycz. Solidarność bohaterek jest pozorna, każda z nich walczy o własną popularność, pragnienie miłości i bliskości rzadko zostaje spełnione, a efektowność zachowania i kostiumu ma maskować żal i niedosyt. „Bajadera” to mieszanina pokruszonych więzi międzyludzkich, na pozszywanie których nadzieja słabnie z każdą kolejną próbą mimo optymizmu budzącego się każdego jasnego poranka.

Hanna Raszewska dla Gdańskiego Festiwalu Tańca 12.06.2015


Galeria

Kielecki Teatr TańcaPlac Moniuszki 2B25-334 Kielce
Tel: 41 36 76 712Fax: 41 36 76 911Szkoła Tańca: Tel: 41 34 46 171
sekretariat@ktt.plwww.ktt.pl

Kielecki Teatr Tańca © 2024. All rights reserved.

Dyrekcja Kieleckiego Teatru Tańca

Dyrektor
Dr Elżbieta Pańtak
e.pantak@ktt.pl

Zastępca dyrektora
Dr Grzegorz Pańtak
g.pantak@ktt.pl