23 kwietnia 2017, Kielecki Teatr Tańca, duża scena
Spektakle odbędą się podczas Gali finałowej III Konkursu Teatrów Tańca. Gala rozpoczyna się o godzinie 18.00.
Bilety w cenie 30, 40, 50 zł.
Rezerwację złóż już dziś pod nr tel. 41 36 76 712 lub e-mailem r.pieczaba@ktt.pl, impresariat@ktt.pl
Zarezerwowane bilety można odbierać 2 tygodnie przed spektaklem.
Kasa czynna w godzinach 14.00 – 17.00 (od poniedziałku do piątku) oraz dniu spektaklu godzinę przed rozpoczęciem.
Opłatę za bilety można również uiścić przlewem na konto: PL 44 1050 1461 1000 0023 6065 3311
W tytule przelewu należy wpisać:
……Imię i nazwisko z rezerwacji, ……..Tytuł spektaklu, …..datę, ….godzinę, ……ilość biletów w jakiej kwocie, np. (2 x 30, 1 x 50)
Program wieczoru:
POKAZY KONKURSOWE
Stymulacja ciała – CLASS
choreografia – Elżbieta Szlufik-Pańtak
muzyka – collage z tradycyjnych i rozrywkowych utworów jazzowych
opracowanie światła – Grzegorz Pańtak
Stymulacja ciała – DANCE
choreografia – Grzegorz Pańtak
muzyka – Low Deep T
opracowanie światła – Grzegorz Pańtak
Poza horyzont
choreografia, oprawa plastyczna: Jacek Przybyłowicz
muzyka: Claude Debussy, Anda Union, Jan Sebastian Bach
project światła: Grzegorz Pańtak
Stymulacja ciała
Taniec, aby mógł zaistnieć w swojej intensywnej postaci, wymaga zarówno specjalnych ćwiczeń kształtujących artystę tancerza jak i energii, która nadaje mu sens. Tradycyjne i współczesne odmiany tańca jazzowego zawierają niewyczerpalny w tych płaszczyznach potencjał. Z tego potencjału artyści tańca mogą czerpać zarówno w sferze kształtowania własnej techniki i motorycznych możliwości, jak i w sferze wyrażenia emocji oraz indywidualnej wrażliwości tanecznej i muzycznej.
Stymulacja ciała jest artystycznym opracowaniem i autorskim spojrzeniem choreografów na sceniczny taniec jazzowy jako styl, metodę lekcyjną i formę nie podlegającą dewaluacji mimo zmiennej mody. Ekspresyjny taniec jazzowy, odbarczony od intelektualnego przesłania, zawsze daje radość i spełnienie z możliwości artystycznego wyrażenia się nim. Widz będący świadkiem tego niewyrażalnego słownie fenomenu odczuwa wzrastającą witalność.
Choreografia Stymulacja ciała składa się dwóch części: CLASS i DANCE
Na pierwszą część składają się kombinacje przy drążku, następnie sekwencje wykonywane z diagonalu i w centrum sceny. Kolejność ta ukazuje metodycznie stosowany proces kształtowania techniki i zdolności motorycznych tancerza w stylach tańca jazzowego. Opracowanie artystyczne polega na połączeniu ćwiczeń w spójny ciąg, zastosowanie rytmiczno-tanecznych łączników oraz budowanie choreografii w kanonie.
Druga część to kompozycja choreograficzna jazzowego tańca scenicznego, w znacznej części oparta na relacji tancerzy wobec siebie. Relacja pomiędzy partnerką i partnerem jest głównym łącznikiem i osią, wokół której rozwija się forma witalnego tańca jazzowego.
Poza horyzont
SŁOWA SYMBOLE
Szli i w dal przed siebie patrzyli.
Śnili o domu który wciąż stał nad brzegiem.
Mijali kraje i lądy zielenią pachnące.
Szli i płakali z radości.
Wracając do miejsca dzieciństwa i wiecznej młodości.