Czy można ćwiczyć słuchanie podczas tanecznego spektaklu? Czy może być to sposób na medytację i poznawanie siebie przez swoje ciało, nawet jako widz spektaklu? Zanurz się w recenzję spektaklu Rooms by the sea. Ćwiczenia w…

Czy można ćwiczyć słuchanie podczas tanecznego spektaklu? Czy może być to sposób na medytację i poznawanie siebie przez swoje ciało, nawet jako widz spektaklu? Zanurz się w recenzję spektaklu Rooms by the sea. Ćwiczenia w…
W ramach cyklu „Recenzja dla tańca” Agnieszka Narewska-Siejda omawia dla Państwa spektakl Igraszki miłosne. Carmen Jacka Tyskiego. Historia Carmen zajmowała choreografa przez ostatnie kilka lat, ewoluując od krótkiej formy po pełnospektaklowy balet. Rezultatem tej fascynacji…
W ramach cyklu „Recenzja dla tańca” Hanna Raszewska-Kursa napisała o spektaklu M4G1C BL0W, który obejrzała na scenie Komuny Warszawa. Celem projektu „Recenzja dla tańca” jest zamawianie tekstów krytycznych i opisywanie szerokiego spektrum gatunków tańca odzwierciedlającego…